تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
دکتر بهشتی فر ، سرکارخانم داراب پور را به سمت مدیرپرستاری بیمارستان منصوب نمود

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۲۹

روز پنجشنبه 27 خرداد سال1395 جلسه تودیع و معارفه مترون جدید بیمارستان با حضور کلیه مسئولین بخش ها و واحدهای بیمارستان همچنین حضور  جناب آقای دکتر میر دهقان از موسسین بیمارستان آپادانا،  جناب آقای دکتر احتشام  رئیس هیت مدیره  ،  جناب آقای دکتر افتخار عضو هیئت مدیره بیمارستان  برگزار گردید. طی این جلسه آقای دکتر بهشتی فر از زحمات چهارساله خانم مشگریز مترون سابق بیمارستان تشکر نمود و با اهدا لوح تقدیر و یک تخته تابلو فرش نفیس از ایشان قدردانی نمود .

در ادامه جلسه با معارفه سرکار خانم داراب پور به عنوان مترون جدید بیمارستان و اشاره به سوابق فعالیت های درخشان ایشان در مراکز درمانی نظیر بیمارستان امام خمینی(ره) و همچنین سوابق و مدارج علمی وی از همه مسئولین حاضر در جلسه خواستار همکاری و همراهی با خانم داراب پور گردیدند .

در پایان نیز سرکار خانم مشگریز و سرکار خانم داراب پور به نوبت سخنانی را ایراد نمودند و با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و همچنین گرفتن عکس یادگاری ختم جلسه اعلام گردید.

گوشه ای از سخنان ریاست محترم بیمارستان جناب آقای دکتر بهشتی فر:

آمدن ها و رفتن ها طبیعی است بهتر اینکه در کار خود خلاقیت و ابداع داشته باشیم؛ در مسیر پیشرفت، افراد منتقد همواره موجب رشد و تعالی افراد توانمند می شوند و افراد موافق آنها را دلگرم می کنند .

ما امیدواریم سرکار خانم مشگریز همانگونه که در آپادانا خوش درخشیدند در دانشگاه نیز بدرخشند(خانم مشگریز به استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در آمدند) که این مهر تائیدی بر تائیدات ما در خصوص ایشان است.

ما امیدواریم سرکار خانم داراب پور نیز حضوری خوش یمن و برخوردی مادرانه ، خواهرانه و مدبرانه در بیمارستان داشته باشند و کماکان مسیر پیشرفت و بهروزی این بیمارستان را با درایت خود به همراه سایر عزیزان شاغل در بیمارستان ادامه دهند .

ما وارث پزشکانی هستیم که عاشقانه در راه خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز شهرمان پایه های این بیمارستان را بنا نهادند

ما صادقانه و عاشقانه طی مسیر خواهیم نمود، درست همانند گذشتگان عزیز آپادانا؛



fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا